woensdag 29 september 2010

Bloemen vouwen van stof of papier




Foto: Vintage Udfordring


Deze bloemen zijn gevouwen van cirkeltjes stof of papier.
Klik hier of op de foto voor het lesje, is in het Zweeds, maar de foto's spreken voor zich.


Dit was mijn laatste link,  gastblogger af vanaf nu. 
 Ik vond het heel fijn dat ik hier de kans kreeg om wat linken te plaatsen. Dankjewel aan iedereen die kwam kijken en ook aan de dames van het eerste uur. Jullie kunnen er bijna weer invliegen, op naar een nieuw succesvol jaar!

5 opmerkingen:

Jeany zei

echt iets voor mij en mijn dozen :)) thanks meid

Dymphie zei

Jij bedankt voor alle gave linken Anneke, deze is ook weer superleuk!

Petra Tillmann zei

Wat een leuk idee? Bedankt voor de link, Anneke!

Cynthia Schelzig zei

What gorgeous flowers...thanks for the link!!

Hermien (Sproet) zei

O, Anneke, deze nog helemaal niet gezien (ge hebt ook zoveel geschreven!!)

Erg mooi, die blommetjes (ik hou nogal van blommetjes, you know!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails