zaterdag 27 februari 2010

zaterdag: hobbykamer-idee


Crafty Storage is een weblog volledig gewijd aan hobbyruimtes. Allerlei slimme opbergideeën passeren de revue. Volgens mij zit er wel voor ieder wat wils bij. En het zijn vrij normale ideeën ook nog, niet van die onmenselijke toonzalen die je soms ziet. Meest gewoon slim, bruikbaar en mooi.

Dat bracht mij op het volgende idee. Ik zou graag hobbykamers doorlinken die op Nederlandstalige blogs te pronk staan. Mijn verzoek is dan ook: heb je iets waar je trots op bent in je hobbykamer of -hoekje, gewoon een slim opbergidee, een leuk versierde wand, een handig kastje bij de eettafel? Maak daar dan eens een mooie foto van, zet die op je blog met een verhaal over het hoe en wat en stuur mij een mail (adres in m'n profiel). Dan plaats ik een berichtje hier op 'deze is ook leuk' met een link naar je blog. Is dat leuk?

Ik maak dan vast maar een begin met te laten zien hoe Godelieve haar EZ-'mounted' stempels opbergt:



Godelieve heeft gelamineerde sheets gemaakt en in plaats van gewoon papier/karton (zoals ondergetekende doet) heeft ze vellum gebruikt waar ze op stempelt en dat ze daarna lamineert. Dan zie je dus waar je je stempel plakt aan de achterkant. Slim!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails